Betti cica kalandjai

Betti cica kalandjai

Bors Bettihez áll

Bajban a Macskamaffia?

2017. május 22. - blogoskarcsi

Bettihez váratlan vendég érkezik. Bors az, a rettegett Macskamaffia tagja. Azt mondja, át szeretne állni a jó oldalra. Vajon őszinte a szándéka, vagy csupán Csoki újabb cselszövéséről van szó?

bors_bettihez_all.JPG

 Betti vidáman játszott a fűben. Ugrált, legyeket csapkodott a tappancsával, és egy pingponglabdát gurított jobbra-balra. Váratlanul egy vékony hangú cicalány megszólította.
-Betti! Bors vagyok! Hozzád jöttem.
-Tudom, ki vagy! Mit keresel itt?
-Azért vagyok itt, mert csatlakozni szeretnék hozzád.
-Te most azt várod, hogy ezt elhiggyem? Te Csoki, a maffiavezér szolgája vagy!
-Sajnálom, hogy sok cica kolbászát elvettem és megvertem néhány ártatatlan macskagyereket! Szeretném jóvá tenni a hibámat! Minderre Csoki kényszerített. Engem is félelemben tartott. Ha nem engedelmeskedtem neki, megharapott.
-Hogyan tudnál a hasznunkra válni?
-Megteszek mindent, amit a sereged tagjai.
-Jól van! Egy esélyt mindenki érdemel -mondta végül Betti.

A két cica viszont nem sejtette, hogy a kerítés mögül a beszélgetésüket Csoki és Herceg kihallgatta. Amikor Bors hazaért, a banditák már a kapunál várták.
-Áruló vagy! Ezért meglakolsz! -ordított rá Csoki.
-Most már nem félek tőletek, mert vannak igaz barátaim -válaszolta bátran Bors. Herceg Csoki parancsára megharapta a jó útra térő macska bokáját, majd faképnél hagyták őt. A szegény sérült bebicegett a biztonságos otthonába. Mindezt persze Betti barátja, a galamb is végignézte, aki aztán elmesélte a jók csapatkapitányának, hogy úgy tűnik, Bors szándéka őszinte.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://betticicakalandjai.blog.hu/api/trackback/id/tr2912532647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása