Betti cica kalandjai

Betti cica kalandjai

Gazdi kerestetik!

Segítsünk egy hófehér, törékeny cicán!

2017. július 04. - blogoskarcsi

Betti cica felhívása!

 

bettifeher_1.JPG

 

Kedves cicabarátok!
Arra kérlek benneteket, segítsetek jó gazdit találni egy ismerősömnek!
Kérem, osszák meg ezt a felhívást, hogy minél több emberhez eljusson!

 

Én egy fóti család befogadott macskája vagyok. Anyám a teraszon levő hintaágyon adott életet nekem és három testvéremnek egy nyári napon, amikor a család éppen nem tartózkodott otthon. Amikor megláttak minket, úgy döntöttek, hogy amíg a testvéreimmel leválaszthatóvá válunk, befogadnak bennünket. Aztán egy testvérem elpusztult, kettőt örökbe adtak, engem pedig megtartottak. Azóta velük, és egy régebben hozzájuk került macskával élek.
Mostanában bejár hozzánk egy fehér macska. A gazdáim egyszer-kétszer megsajnálták és adtak neki enni, de befogadni nem tudják. A gazdája az egyik szomszéd, aki nem tud és nem is szeretne vele foglalkozni, de azt segítségnek venné, ha valaki elvinné magával.

 

kisfeher.JPG

 

A fehér macska szerintem ki szeretne innen fúrni bennünket! Engem és Ugrit is állandóan kergeti. A múltkor a házból zavart ki minket. A saját házunkból!
Értem, hogy menedéket keres. Otthonra és szeretetre vágyik! Nem haragszom rá, ezért úgy döntöttem, megpróbálok neki segíteni.
A cica emberekkel kedves, bár egy kicsit még félénk. Az viszont egészen biztos, hogy a leendő gazdija rengeteg kedvességet fog kapni tőle.

Érdeklődni a Betti cica kalandjai Facebook-oldal szerkesztőjénél lehet!


https://www.facebook.com/BettiCica01/

A bejegyzés trackback címe:

https://betticicakalandjai.blog.hu/api/trackback/id/tr6512641801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása